Zgłoszenie do serwisu
Jeżeli chcą Państwo zgłosić sprzęt do serwisu, bardzo prosimy o wypełnienie FORMULARZA REKLAMACYJNEGO.
Ułatwi nam to przyjęcie zgłoszenia i zamówienie kuriera po odbiór przesyłki.
Po prawidłowej weryfikacji i akceptacji, na podany przez Państwa adres mail, zostanie przesłany list przewozowy oraz potwierdzenie zamówienia kuriera pod wskazany adres.
W przypadku gdyby do momentu odbioru przesyłki przez kuriera pojawiło się u Państwa kolejne urządzenie do naprawy gwarancyjnej, uprzejmie prosimy o spakowanie wszystkich urządzeń do jednego zbiorczego opakowania nie przekraczającego 30 kg.
W przypadku reklamacji pił spalinowych, generatorów i innych urządzeń zawierających paliwo, prosimy o opróżnienie zbiorników z cieczy.
W przypadku reklamacji kos spalinowych prosimy o opróżnienie zbiornika paliwa i wysyłkę urządzenia bez sztycy (chyba że wada dotyczy sztycy).
W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.
VERTEX Sp. z o.o.
ul. Ciepłownicza 8
35-959 Rzeszów
e-mail: serwis@vertexnarzedzia.pl
tel. +48 794 058 111
Formularz reklamacyjny
Kliknij w logo DHL, aby przejść do wypełniania formularza
W przypadku uszkodzenia przesyłek prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego przy obecności kuriera z prośbą o potwierdzenie reklamacji przez kuriera.
Niezwłoczne wysłanie protokołu na adres mailowy serwis@vertexnarzedzia.pl
W przypadku uszkodzeń niewidocznych, prosimy o zgłoszenie reklamacji do 5 dni.
Roszczenia po upływie tego terminu lub bez procedury zgłoszonego protokołu reklamacyjnego firma VERTEX Sp. z o.o. nie odpowiada.