Zgłoszenie do serwisu

Jeżeli chcą Państwo zgłosić sprzęt do serwisu, bardzo prosimy o wypełnienie FORMULARZA REKLAMACYJNEGO.
Ułatwi nam to przyjęcie zgłoszenia i zamówienie kuriera po odbiór przesyłki.

Po prawidłowej weryfikacji i akceptacji, na podany przez Państwa adres mail, zostanie przesłany list przewozowy oraz potwierdzenie zamówienia kuriera pod wskazany adres.

W przypadku, gdyby do momentu odbioru przesyłki przez kuriera pojawiło się u Państwa kolejne urządzenie do naprawy gwarancyjnej, uprzejmie prosimy o spakowanie wszystkich urządzeń do jednego zbiorczego opakowania nie przekraczającego 30 kg.

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.

VERTEX Sp. z o.o.
ul. Ciepłownicza 8
35-959 Rzeszów

e-mail: marketing@vertexnarzedzia.pl

tel. +48 733 464 844

Formularz reklamacyjny

Kliknij w logo DHL, aby przejść do wypełniania formularza

W przypadku uszkodzenia przesyłek prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego przy obecności kuriera z prośbą o potwierdzenie reklamacji przez kuriera.

Niezwłoczne wysłanie protokołu na adres mailowy biuro@vertexnarzedzia.pl
W przypadku uszkodzeń niewidocznych, prosimy o zgłoszenie reklamacji do 5 dni.
Roszczenia po upływie tego terminu lub bez procedury zgłoszonego protokołu reklamacyjnego firma VERTEX Sp. z o.o. nie odpowiada.